7 תשובות
כן זה נורמלי ואומר שאת ממש מחוברת לדמות
תמיד קורה לי יואו.
ואי חשבתי זה רק אני. חחח
זה נורמלי לחלוטין זה אומר שאת מתחברת לדמות וזה טוב
רק אני חושבת על הסטפס?
זה אכן נורמלי
כן