12 תשובות
יש הבדל בבגרות.. זה דברים שונים גם גיל 15 עדיין לא בוגר.
גיל 13 זה עדיין מוקדם מדי בשביל מערכת יחסים וההבדל גדול מדי.
גיל 13 זה עדיין מוקדם מדי בשביל מערכת יחסים וההבדל גדול מדי.
כן יש הבדל
ותלוי... הבדל בעייתי בשנים האלו יש מלא שינויים
ותלוי... הבדל בעייתי בשנים האלו יש מלא שינויים
ברור שיש הבדל
13 ו15 לא מתאים בכלל לדעתי
13 ו15 לא מתאים בכלל לדעתי
לדעתי יכולים, למרות שבגילאים האלה החשיבה והכל הרבה יותר שונה, זה גם תלוי באישיות שלכם. גם בגיל 15 מתחיל הקטע המיני ובגיל 13 ממש לא וגם לא הייתי ממליצה שום דבר בגיל הזה... בכל מקרה החלטה שלך אם את\ה מכיר\ה אותו\ה וסומך\כת עליו\ה זה יכול להיות
יש הבדל
מנטלי הבדל גדול
לגבי להיות ביחד לא יודעת יש מצב
לגבי להיות ביחד לא יודעת יש מצב
אני חושבת שכל אחד מהם במקום שונה בחיים וגיל 13 זה לא גיל לזוגיות אבל שנתיים הבדל זה לא הרבה
מבחינת הבדל זה באמת קשור לבן אדם.
גיל 13 באמת גיל צעיר מדי לדעתי למערכת יחסים אבל יש גם כאלה שמוכנות לזה
גיל 13 באמת גיל צעיר מדי לדעתי למערכת יחסים אבל יש גם כאלה שמוכנות לזה
אנונימית
ברור.
גיל 13 במערכת יחסים זה פוצי מוצי ידיים ביחד
15 זה כבר כמה צעדים קדימה זה כבר אפשר
עם הדור של היום.
כיום הכל אפשרי שיקרה
גיל 13 במערכת יחסים זה פוצי מוצי ידיים ביחד
15 זה כבר כמה צעדים קדימה זה כבר אפשר
עם הדור של היום.
כיום הכל אפשרי שיקרה
יש הבדל.
לדעתי ההבדלים גדולים מדי בגילאים האלה בשביל מערכת יחסים.
לדעתי ההבדלים גדולים מדי בגילאים האלה בשביל מערכת יחסים.
לדעתי אין
לא חושבת, 13 זה לא גיל למערכת יחסים לדעתי זה מוקדם מידי.
באותו הנושא: