10 תשובות
כןן זה מבאס
ככה זה לא משקיעים על מהירןת ותחזוקה והאתר זז כמו פקק באילון בשעות העומס
כן
בישראל האינטרנט פח אשפה
שואל השאלה:
^^^חחחחחחחחחחחח
^^^חחחחחחחחחחחח
אנונימית
תמידד במיוחד בזמן האחרון כי כנראה יש עומס
ככה זה כל הזמן
זה לא האינטרנט בישראל זה השרתים הגוססים שלהם
גם
תמיד
באותו הנושא: