6 תשובות
שואל השאלה:
השנה לא מאוד התחברתי לזוג,אבל תום וגל סופר חמודים
אנונימית
אהבתי הכי הרבה את מעיין ואביחי אבל הם נפרדו :/
I:
שואל השאלה:
עצובב):
אנונימית
מעיין ואביחי
לא סובלת את תום וגל ביחד
תקווה וליאור אהבתי
ואת מעיין ואביחי
ויהודה ואלמוג
אבל את תום וגל לא יכולה כבר לראות
כל ההתחרמנות שלהם מול כולם כל היום מגעילה כבר
הזוגיות הכי פוזה שראיתי בחיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימהה!
יש מצב שתקוה וליאור יחזרו?או מעיין ואביחי?לגבי מעיין ואביחי אני לא חושבת,אבל תקוה וליאור מוזרים עם כל התמונות והפפראצי שלהם.לכ מצליחה להבין אותם.מה דעתך?^
אנונימית