7 תשובות
כן אבל נזם זה לא כזה כואב (לפחות לי זה לא כאב)
יש משחה שמרדימה את האיזור ואז כמעט לא מרגישים
אבל אני באמת אומרת לך בתור בתור אחת שמםחדת פחד מוות ממחטים וכל זה זה לא כואב
נזם זה העגיל הכי לא כואב שיש. לא הרגשתי שהכניסו לי עגיל אפילו, פשוט המשכתי לחכות שהוא יעשה את זה בלי לשים לב שהוא סיים.
שואל השאלה:
יואו תודה יפות אני בחרדות של החייםם
יהיה טוב מהממתת זה באמת לא כואב אל תהיי לחוצה
כן..
משחת אמלה
זה לא כזה כואב באמת
זה כמו צביטה כזאת
שניה אחת ולא מרגישים את הכאב