12 תשובות
אין לך מה להיות מאוכזב, החיים שלך בעדיפות ראשונה ואחר כך אחרים, עשית את הבחירה הנכונה זה לא התאים לך.
אם עומר רצה אותך ולא אותה אז לא נראה לי זה היה עוזר שהיית מורידה את המסיכה, הוא היה מנשק אותך ואז אתם הייתם בקטע והיא הייתה נפגעת, כי היא בקטע שלו, וזה רק היה מסבך הכל
משאירים מסיכה
זה מסוכן מאוג בימים אילו
יפה עשית
במה את מאוכזבת בעצמך. את לא צריכה. תמצאי מישהו אחר להתנשק איתו.
שואל השאלה:
לא שזה לא התאים לי, אני דווקא מאוד רציתי שנתנשק אני גם הייתי בקטע שלו אבל פשוט לא קלטתי שהוא היה בקטע שלי אז לא הורדתי את המסיכה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא ממש היה בקטע שלי, פשוט רצה שתנשק, הוא היה בקטע של חברה הכי טובה שלי
אנונימית
קודם כל זה ממש לא אשמתך, תנסי לעודד את חברה שלך לשכוח ממנו ולהמשיך האלה, כי בסופו של דבר היא תמצא את הבן אדם שיעשה אותה מאושרת, זה לא אשמתך אל תאשימי את עצמך הכל טוב תנסי לדבר איתה על זה ולנסות לעבור האלה
אנונימית
אם הוא בכלל לא היה בקטע שלך אז טוב מאוד שלא נישקת אותו
שואל השאלה:
סליחה אם דילגתי על הפרחים
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אני פשוט כל כך כועסת על עצמי, הכל בגללי, כל הסבל שנגרם לה, קרה באשמתי
אנונימית
זה לא קשור אלייך ואת האחרונה שצריכה להאשים את עצמה. היא בגדה בחבר שלה, זה למה הוא התרחק, זה בכלל לא קשור להאם נישקת אותו או לא
היא נכנסה למערת יחסים שלא הצליחה, היא תצא מזה זה קורה כל הזמן
הכל באמת בסדר אנשים יוצאים ונפרדים מתאהבים ונפגעים ככה זה תמיד. את יכולה להיות שם איתה ולנחם אותה זה יעזור לה. לא שתאשימי את עצמך.
זה לא את זה הוא