6 תשובות
אם את רוצה לצאת משם זה קל רצח
תעשו בלאגן תבקשי קבן וזהו
תעשו בלאגן תבקשי קבן וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
לא טוב לי שם אני לא רוצה להיות בתפקיד לא רוצה לחזור לשם אפילו קשה לי בהכל שם , אני לא יכולה קבן הם נותנים רק אחרי שבועיים להיפגש איתו שכבר אני אחתום ויתור לא באלי להישאר שם יום אחד אפילו
לא טוב לי שם אני לא רוצה להיות בתפקיד לא רוצה לחזור לשם אפילו קשה לי בהכל שם , אני לא יכולה קבן הם נותנים רק אחרי שבועיים להיפגש איתו שכבר אני אחתום ויתור לא באלי להישאר שם יום אחד אפילו
את מתקשרת ואומרת שאין מצב שאת חוזרת לשם, תצרחי בפלאפון אפילו ותגידי שאם אין קבן את לא חוזרת
תוציאי מלא גימלים
תקשיבי מנסיון, לעשות כמה שיותר רעש עוזר, אם את מתמסכנת הם לא שמים זין, את צריכה לצרוח
ככה למדתי שדברים עובדים בצבא
תוציאי מלא גימלים
תקשיבי מנסיון, לעשות כמה שיותר רעש עוזר, אם את מתמסכנת הם לא שמים זין, את צריכה לצרוח
ככה למדתי שדברים עובדים בצבא
אנונימית
לא תמיד לעשות בלאגן זה טוב,עדיף שתשתמשי בזה רק כמוצא אחרון,את יכולה לנסות בהתחלה באמת לדבר עם מי שבדרג הגבוה ונראה לך שאפשר לדבר איתו שיחה נורמלית,גם אם את בטוחה שלא יצא מזה כלום תדברי עם מישהו שלא יגידו שלא ניסית,ממה שאני יודע לפחות ממתי שאני התגייסתי אם את מבקשת קבן מחוייבים לתת לך תוך 24 שעות אז את יכולה לבקש,תנסי ללכת בדרכים ה"מקובלות" למרות שבאמת בצבא זה לא תמיד עובד ככה,אם בכל זאת ניסית ולא עבד את יכולה לעשות בלגן,יכול להיות שתקבלי עונשים חמורים אבל כנראה בסוף יעבירו אותך כי אף אחד לא רוצה חייל שרק עושה לו בעיות
בהצלחה
בהצלחה
אנונימי
אנונימי אתה צודק לגמרי, אבל אם היא לא רוצה לחזור אפילו ליום אז לא נראלי היא תוכל להשיג הרבה בשקט
כאילו עם מי הוא תוכל לדבר, מקסימום שתוציא גימלים
כאילו עם מי הוא תוכל לדבר, מקסימום שתוציא גימלים
אנונימית
מה לא טוב לך?,זה משהו שאפשר לתקן שם או שזה ממש כל התפקיד?,אגב שתדעי בהתחלה תמיד קשה,לא יודע מה זאת ההכשרה הזאת אבל טירונות זה לא קל לכולם ותמיד תזכרי שהתפקיד הולך להיות שונה לגמרי
אנונימי
באותו הנושא: