8 תשובות
הפלאש כשמתתי
ווקינגים שראגנר מת
נמלטים שמייקל סקופילד מת
וואי האמת כמעט כל סדרה שראיתי אבל הכי הרבה נראלי על טבעי
תאמת אף סדרה לא גרמה לי לבכות כל כך רק ברגעים שאמורים לבכות אבל בכיתי בשתי פרקים של איך פגשתי את אמא כי זה היה סוף דוחה שלא רציתי בכלל
בבנות גילמור בכיתי כשהפעם הראשונה של רורי היתה עם האקס הנשוי שלה כן פשוט כן אני בכיתי כי אמרתי מה את מפגרת מה את מפגרת וגם לוק ולורלי התנשקו סוףסוף אחרי 4 עונות ביי
וגם בבנות גילמור כשג'ס אמר לאבא שלו שאין לו כלום אבל ממש עצוב כזה והוא צעק עליו יאו
אני כמעט לא בוכה בסדרות אבל בכיתי בסדרה מריאם בלי סוףף זה סדרה טורקית
אנונימית
אוי לא ה.ר. וולס :(((( נוח על משכבך בשלום וולס יקר^^^^^^^
ונראלי דקסטר הסדרה האת פשוט ממש כבדה