3 תשובות
מבינה אותך.
אני פשוט הפסקתי להכניס אנשים לחיים שלי בקלות.
כי בקלות שהם נכנסים לחיים שלי, ככה הם יוצאים.
ואין מה לעשות, אנשים יכנסו ויצאו מהחיים שלך, את תפגעי, תבכי, וזה רק יבנה אותך ויגרום לך להיות בן אדם יותר מחושב.
שואל השאלה:
מה זה הפרעות אישיות?
ודבר שני אני כן מכניסה אנשים בקלות וברור לי שאני רק אתחזק מזה אבל נגיד כל החברות שלי שהזאת עזבה אז הן אמרו יאללה לא נורא וזה לא שהיה לי קשר מיוחד איתה זה שפשוט מאוד אהבתי אותנ
אנונימית
מה קשר הפרעת אישיות גבולית???? תקשיבי אין לך שום הפרעה לשום דבר את נורמאלית את פשוט ילדה שמתחברת ממש בקלות הלוואי שאני הייתי בקשר עם מישהי כמוך... באמת אני אומר. אם תרצי לדבר על זה שלחי לי בפרטי הודעה❤