38 תשובות
כי אף אחד לא סובל אותו למרות שהוא היחיד שיודע לנהל טוב את המדינה הזאת
כי אני לא רוצה אותו בממשלה. הוא הקים לעצמו ממשלה יותר מעשור ודי נמאס. שילך כבר. אני רוצה להעיף אותו.
אנונימית
זה הדעה של אנשים.. את לא יכולה להגיד להם להצביע במישהו שהם לא מאמינים וחושבים שהוא לא ראוי..
יש כל כך הרבה דעות שיגידו לך נגד ואותו דבר גם לגבי הבעד.
לגוש של ביבי יש 52 ולגוש השני יש 56 אז ההפך הוא הנכון למה אתם לא נותנים לגוש השני להקים פה ממשלה?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אז את מעדיפה לבזבז מליארדי שקלים על בחירות??
אנונימית
זה שאלה אמיתית או מה?
את מודעת לזה שזה דמוקרטיה וזכותם של אנשים להצביע למי שהם רוצים.
חוץ מזה הבעיה היא לא האנשים הבעיה היא שיטת הבחירות.. אם היו רק שתי מפלגות ממזמן הייתה פה ממשלה וגם ממזמן ביבי היה מתחלף..
אנונימית
שואל השאלה:
אלכס (בת) לא אומרת לאנשים לשים משהו שהם לא מאמינים בו אני מדברת על הפולאטקים רואים שזה לא עובד להם אז שיוותרו ויעזרו לביבי וינסו לעשות את הדעות שלהם הכי טוב שהם יכולים מבפנים או משהו
אנונימית
ברור לך שאת לא יכולה לבוא לאף אחד בטענות נכון?
אנשים רוצים להצביע חאנשים אחרים וזו זכותם המלאה.. לא רוצים ללת לו את הקולות שלנו כי לדעתנו הוא לא מתאים יותר להיות ראש ממשלה.
חוץ מזה דברי איתנו שתביני בנושא הזה יותר ושיהיה לך זכות בחירה.
אנונימית
^^^שיטת בחירות שבה יש רק שתי מפלגות זה גרוע ביותר ולא אפשרי
לשואלת, אני מעדיפה שהוא יעוף מהממשלה.
אנונימית
קודם כל מי זה אתם.

ודבר שני, זה ממש לא עובד ככה. אני יכולה לשאול אותך, למה לא פשוט לתת לגוש הנגדי להרכיב ממשלה? הרי יש לו יותר מנדטים.
מה זה תנו לו, אני לא רוצה אותו כראש ממשלה, אני חושבת שהוא עושה נזק למדינה ויוצר סטגנציה, למה שפשוט "אתן" לו? זה הרעיון בבחירות, אני רוצה להחליף אותו בשלטון טוב יותר.
זה הרעיון של בחירות, זה הרעיון של דמוקרטיה.
שואל השאלה:
אננומית הגוש השני יתפרק תוך שניה אין סיכוי שזאב אלקין יתן לתקווה חדשה להיות עם לפחד וחוץ מזה נכון כולם מסכימים להחליף את ביבי אבל שאר הדברים לא ימין שמאל כולם ביחד שם ביחד אז אולי זה יהיה טוב שנה אבל כשהם יגיעו להחלטות החשובות זה יתפרק לגמרה
אנונימית
זה לא עובד ככה..
יש מפלגות ימין ויש שמאל וגם בתוך זה לכל מפלגה יש מצע אחר, זה למה כל אחד מצביע למפלגה שעונה על הדעות והצרכים שלו והמפלגות צריכות לקיים את מה שהבטיחו במצע.
כל מי שהצביע למפלגת העבודה לדוגמא, לא מסכים עם המצע של בנט או ביבי, זה למה מפלגות המרכז שמאל מתאחדות עם עצמם כדי שיהיה להם ממשלה כי להם יש את האגנדה הכללית שהמצביעים שלהם רוצים, כנל גם למפלגות הימין
בלי קשר לעובדה שיש לו שלושה כתבי אישום? אז פשוט בלתי אפשרי לעבוד איתו, הוא לא אמין, שקרן, עושה הכול על דעת עצמו בלי לשתף את הקבינט או אפילו את שר הביטחון (!) זוכרים איזה תרגיל מסריח הוא אה לגנץ? שלא נדבר על הפילוג המטורף בחברה שלנו שהוא לא עושה שום דבר כדי למגר. והעובדה שהוא מוכן לשבת בממשלה עם סוציופאתים נאצים יהודים, הומופובים וגזענים
שואל השאלה:
אנונית נכון אני לא יכולה לבוא בטענות אבל זה מליארדי שקלים שיכולים ללכת על דברים באמת חשובים וגם אם לדעתכם הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה זה לא אומר שצריך לבזבז מליארדי שקל וזה לא קשור לשאין לי זכות להצביע יש לי דעות גם ואני גם לא חושבת שזה הוגן שאני לא יכולה להצבחע כי יש לי דעות בדיוק כמו לאנשים בני 18
אנונימית
מה גרוע בזה? אם זה היה ככה ממזמן היה פה ממשלה..
אבל בגלל שיש פה שמאל ימין חרדים וערבים שיעשו מצידי רק 4 מלפגות שכל מפלגה מייצגת מישהו אחד ומי שיקבל את הרוב שהוא יהיה ראש הממשלה
אנונימית
וואלה זה שיש לך דעות לא אומר שאת יכולה להצביע. יש סיבה שזה מגיל 18 ואני תומכת בזה. גם אני חיכיתי יופי יופי עד גיל 18
שואל השאלה:
אנונימת כן זאת שאלה אמתית אני מודעת שזה דמוקרטיה ומותר לכולם להצביע למי שהם רוצים אבל אם אתם רואים שזה לא עובד למה ממשיכים ולא דיברתי על האנשים דיברתי על הפולטקאים
אנונימית
שואלת השאלה זה שמבזבזים פה מליארדי שקלים זה כולפ יודעים ואף אחד לא רוצה את זה, אבל מה לעשות שרוב האזרחים לא רוצים אותו..
וחוץ מזה תמיד יש מפלגה אחת שתוקעת את הכל.. מי שהתחיל עם זה היה ליברמן שפירק את הממשלה הראשונה בפעם השנייה אף אחד לא יכל להכריע בפעם השלישית הגיעו לרוטציה שלא עבדה עכשיו הכל תלוי בבנט עם מי הוא ילך..
כל השיטת בחירות הזאת מפגרת ואנחנו ניהיה פה בלופים אם לא ישנו אותה..
את לא יכולה לבוא ולשאול אותנו למה אנחנו לא מביאים לו קולות כי זה שאלה ממש לא נכונה לשאול.
וזה גם לא נראה שיש לך יותר מידי ידע בתחום אם את שאלת את השאלה הזאת ומבינה מה לא בסדר.. זה למה אפשר להצביע רק מגיל 18 כי קודם כל לומדים אזרחות ודבר שני מתחילים להבין הרבה יותר טוב מה קורה במדינה ומה יותר חשוב לנו
אנונימית
אנונימית, החברה שלנו מגוונת מאוד, גם בתוך כל מגזר יש חילוקי דעות. הסיכוי שתהיה מפלגה שתעמוד בכל, או לפחות ברוב, הדעות שלי כשיש רק ארבע מפלגות הוא כמעט ולא אפשרי.
שואל השאלה:
לאנ6נימית יש מצב שאת צודקת לא לפי דעתי אבל יש מצב אבל כשאתם רואים שזה לא עובד ושלו יש תמפלגה הכי גדולה למה הפוליטקיאים ממשיכים עם זה ומבזבזים עוד כסף
אנונימית
שואל השאלה:
tris אתם זה כאילו מי שמצביע לפולטקאים השמלאנים ואני בכלל התכוונתי לפולטיקאים שאני לא מבינה למה אחד מהם לא מתחבר עם ביבי וזהו
ובקשר חדבר השני לגוש הזה אומנם יש יותר אבל הגוש הזה לט מחובר ביליל יש שם ימנים שמלאנים ואולי הממשלה הזאת תעמוד לחצי שנה שנה הראשונה אבל אז היא תתפרק ואני לא אומרת לאנשים לא להצביע למי שהוא מצביע שכל אחד יצביע למי שהוא רוצה אבל התכוונתי למה אחד/ת הפולטקאים לא יוותרו וזהו בשביל להקים ממשלה ואז אחר כך כשנשם תכלכלה נוכל לעשות שוב את הבחירות רק יותר נורמאליות
אנונימית
שואל השאלה:
vangogh שלושה כתבי אישום שלא אמתיים ואפילו לא שלמים והשופט אפילו העיר לתובעי מדינה על זה הוא לא עושה הכול אני לא מבינה איך אתה אפילו משווה לנאצים זה מגוכך אך אתה יכול להגיד שאנשים שאתה לא מסכים עם הדעות שלהם הם נאצים שהרגו 6,000,000 מליון יהודים ?
אנונימית
שואל השאלה:
vangogh יופי שאתה חיכת עד גיל 18 לי יש דעה לא פחות טובה משלך וזה שאני בת 14 ולא 18 או בן כמה שאתה לא אומר שאני לא יודעת מה אני חושבת ואם יש סיבה טז תגיד ואני יכולה להגיד לך בחזאה את כל הסיבות למה אתה אמרת דברים שטותים + סיבות למה אני כן יכולה להמהיע
אנונימית
סליחה את צודקת לא נאצים יותר כמו ניאו נאצים. החברה של הציונות הדתית שביבי מכנה השותפים הטבעייך ביניהם בן גביר שבסלונו תלויה תמונה של רוצח ההמונים גולדשטיין בעלי דעות נאציות. עליונות הגזע היהודי, הומופוביה, טראנספוביה, נגד הפלות, שוביניזם. הכול הכול הם מודים בעצמם. רוצים להשליט פה שלטון אפרטהייד או להעיף את כל הלא יהודים מכאן. נשמע לי די נאצי ולך?
שואל השאלה:
כן נכון, לא דיברתי על מי אתם בוחרים דיברתי למה אחד הפולטקאים אפילו עם קצת מנדטים לא כמו גנץ מוותר ל4 שנים ואחא כך שהכלכלה תשתקם יכלו להחליף שלטון כמו שצריך במקום לבזבז מליארדים שאין לנו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימת אם זה נכון למה הוא המפלגה הכי גדולה??
ולגבי ההצבעות בגיל 18 אני מבחנה טוב מאוד על מה שקורה במדינה גם בלי להיות בת 18
אנונימית
לפי התשובות שלך חומד אני חוששת שאת לא כל כך מבינה מה הולך במדינה ואיך דברים עובדים.. אמרת שאת בת 14? יופי זה אומר שכנראה שנה הבאה תתחילי ללמוד אזרחות אולי בעקבות השיעור הזה תביני קצת יותר למה בגיל 14 לא הולכים להצביע בבחירות
שואל השאלה:
vangogh גם לא ניאו נאצים וזה מגעיל שאתה משווה וחוץ מזה אני לא מסכימה עם מה שבן גביר אומר לגבי ההפלות הלהט"ב השובניזם ההומפוביה ממש ממש ממש ממש לא אני חושבת שלכל אחד חכול לעשות מה שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע במישהו אחר אין לי בעיות עם הלהט"ב ואני בעד שכל אחד יאוהב מי שהוא יאוהב ושכולם שווים בלי קשר לדת גזע ומין ואני בעד שבנות ובנים יכולים לעשות בדיוק אותו דבר כמו סירות בצה"ל אני בעצמי רוצה להיות בסירת בצהל מה שלא אפשרי כי אני בת ובגלל כל הדברים האלה אני מרכז חברתי ולכן ימין מרכז אבל לכל הדברים שאמרתי לא אומר שהוא נאצי ושוב זה דוחה שאתה משווה בכלל!! הוא לא הרג 6,000,000 מאף עם והוא (קיצונים בכללי) לא עשה מחנות השמדה והתעלל בעם ספציפי ובנכים ובכל מי שלא יןשלם כמו "הנצאים" עכשיו עוד שניה נכנסת שבת אז אני סוגרת אבל כל מה שאמרתי עד עכשיו זה הדברים שהתכוונתי עליהם וזהו ביי
אנונימית
אבל מאמי ברגע שבן גביר בממשלה עם ביבי אז הוא כן פוגע באנשים. הוא הולך לעשות שלא תוכלי לעשות הפלה במקרה ותצטרכי, שהומואים לא יוכלו להיות ביחד, הוא הולך להשליט על מערכת המשפט את המשפט ההלכתי המיושן. והוא הולך לפגוע בהמון דרכים במלא אנשים. וכמה שזה נשמע לך מוגזם, האמונה שהגזע שלך (במקרה הזה יהודי) הוא עליון והפעולו. שנובעות מכך זאת ההגדרה לניו נאציזם.

ביבי מכניס את בן גביר לממשלה וזה לא סבבה אפילו את מבינה את זה (אמרת שאת לא מסכימה עם הדעות שלו ושכל אחד יעשה מה שהוא רוצה מבלי לפגוע באחרים מה שהציונות הדתית בהחלט עושה)
כי יש לו שלושה תיקים :)
כי הוא לא אדם שצריך להקים ממשלה. הוא תחת כתב אישום. אתם רוצים שמישהו עבריין יטפל במדינה שלנו?
אנשים מצביעים למי שבא להם, מי אתה שתגיד להם לתת לביבי להקים ממשלה אם הם לא רוצים?
שואל השאלה:
vangogh אבל זה לא ככה כמ הוא אומנם יאמין בדברים האלה אבל לא יהיה לו דרך לעשות את זה אנשים חא יתנו לו הוא לא יהיה לבד שם יהיה שם את בנט וביבי זה לא שהוא עומד להיות ראש הממשלה הוא יהיה בקושי שר
אנונימית
שואל השאלה:
עולב קודם כל התיקים האלה לא נכונים והעובדה שכשגם הגיעו למשפט התיק לא היה שלם והשופט העיר את זה על התובעים מטעם המדינה ככה שזה לא נכון דבר שני הוא המפלגה הכי גדולה מלא אנשים רוצים אותו ונכון אתם לא רוצים אבל עכשיו זה או הוא או לבזבז עוד 2 מליארד שקלים (ויותר) על עוד בחירות שרק ידרדרו את הממשלה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
מאי לואיל לא התכוונתי ללהצביע ממש לא זה דעה של כל אחד ומה שהןא מאמין בו ולמה שאני יתערב התכוונתי לפולטקיאים שגורמים לעוד בחירות
אנונימית
שואל השאלה:
שוב ושוב ושוב לא אמרתי להצביע למישהו שלא רוצים התכוונתי שפשוט למה אחד מהפולטקים לא יותר 4 שנים ואחר כך תחליפו אותו למה לבזבז עוד 2 מליארד שקלים כשכבר אין לנו??
אנונימית