7 תשובות
אין לזה הגדרה
כמו סיגריה: בהתחלה זה כיף, אחרי זה הורג אותך
במילה אחת- מזון
התחושה שאתה תעשה הכל למאן בנאדם מסוים שאתה אוהב וגורם ללב שלך לדפוק כל פעם שאת/ה מסתכל עליו
אבא תוריד את החגורה אני אביא לך את הבירה אני רק צריך כסף לא אל!! לא החגורה!!!
אבא תוריד את החגורה אני אביא לך את הבירה אני רק צריך כסף לא אל!! לא החגורה!!!
רוע.
הדבר הזה שגורם לך להתעלם מכל החסרונות באדם מסויים, אתה מרגיש שהוא משלים אותך והוא האדם המושלם, אבל כשהאהבה הזו דועכת בגלל משהו מסויים אתה מתחיל לראות את הצדדים הפחות טובים של הבן אדם.
אני רואה אהבה בתור מסטיק.. זה עמוק משזה נשמע.
אנונימית
באותו הנושא: