5 תשובות
כן אני עושה את זה לפעמים תלוי מה דיברנו
חחח לא יודעת לי אישית זה מוזר
תלוי מה הוויב כזה ביניכן ועל מה דיברתן קודם
ברורר אחותי איזו שאלה משונה
תלוי בקרבה שלכן אני שולחת לכל החברות שלי לבבות
באותו הנושא: