7 תשובות
אני ככ מבינה אותך... אבל תזכרי שהזמן עושה את שלו ואמנם כואב לך עכשיו אבל יום אחד את כבר לא תרגישי את אותו הצער
את יכולה להתנחם בעובדה שיש המון חתולי רחוב שסובלים בחוץ ובזכותך הוא קיבל חיים שכל חתול היה שמח לקבל.
הוא נולד במקום אחר בתור חתול וממלא שמחה (ועצבים) למישהו אחר
הכאב יימשך אבל בסוף יחלוף, ועדיף שהזכרונות הטובים ישארו
שואל השאלה:
הוא נדרס ויש לי עוד חתולים שהם מסתובבים בכביש ואי אפשר לעצור אותם כי הם כבר התרגלו ואני כל כך פוחדת ונמאס לי לחיות במתח ככה
אנונימית
מותק זה גלגל החיים. כל יצור חי הוא זמני בעולם. אני מציעה לך להעסיק את עצמך כי אין מה לעשות ותנסי לאמץ חתול חדש , או חיה אחרת.
מסכן תרגיש טוב
משתתפת בצערך ❤ מוזמן.ת/ים.ות לפרטי.