5 תשובות
ג'ו הון
אני עדיין לא גמרתי לעשות להם סטאן
אבל הכי חתיך זה hyungwon
ואני אוהבת גם את i.m
וואי ג'והון
לדעתי shownu אבל אני חולה על jooheon אז כן
חד משמעית וונהו