5 תשובות
וואי גם לי, פשוט צריך לחשוב לפני שמדברים
פשוט לחשוב פעמיים לפני שאתה אומר משהו
קורה לי כל הזמן...
אולי פחות תדבר?
אבל זה חלק מהחיים, זה קורה לכולם
תתנהג כמו שאתה יקבלו אותך באמת עדיף ...אל תנסה להסתיר זה רק יפגע בך...
אני מבינה זה קורה גם לי ...אבל לא כזה אכפת לי כי אני צוחקת מזה
לחשוב לפני שאומרים