12 תשובות
שאלה יפה
ישנתי בצהריים כמו דפוק
כי משעמם לי, החיים שלי תקועים, אין לי מושג מה אנ יעושה.
ואני לא רוצה להפסיק לראו תוכנית כי אז סת םאני נלחצת...
להמשיך? :)
ואני לא רוצה להפסיק לראו תוכנית כי אז סת םאני נלחצת...
להמשיך? :)
כי רק 12
שואל השאלה:
אנשים אני מתה מהתגובות שלכם חח
אנשים אני מתה מהתגובות שלכם חח
אני לא מצליחה לישון אז אני ערה
כולה שתיים עשרה
משעמם מעט
וואו שאלה טובה!
התשובה היא שאין לי שמץ
התשובה היא שאין לי שמץ
v
ככה גמני, כל לילה ולילה..
זה נקרא מחשבות מקלחת ;)
ככה גמני, כל לילה ולילה..
זה נקרא מחשבות מקלחת ;)
השאלה הזאת חוזרת בסטיפס כל הזמן,
סטיפס דפק לי את השעות שינה מה אני אמורה לעשות
סטיפס דפק לי את השעות שינה מה אני אמורה לעשות
למה לא