12 תשובות
ישנתי בצהריים כמו דפוק
כי משעמם לי, החיים שלי תקועים, אין לי מושג מה אנ יעושה.
ואני לא רוצה להפסיק לראו תוכנית כי אז סת םאני נלחצת...
להמשיך? :)
כי רק 12
שואל השאלה:
אנשים אני מתה מהתגובות שלכם חח
אני לא מצליחה לישון אז אני ערה
כולה שתיים עשרה
משעמם מעט
וואו שאלה טובה!
התשובה היא שאין לי שמץ
v
ככה גמני, כל לילה ולילה..
זה נקרא מחשבות מקלחת ;)
השאלה הזאת חוזרת בסטיפס כל הזמן,
סטיפס דפק לי את השעות שינה מה אני אמורה לעשות