התחברות
הרשמה
מה לכתוב למישהי ששלחה לי משעמם לי
26 במרץ 2021, 00:14
הודעות
כתיבה
שעמום
2 תשובות
בשביל זה אני כאן?
או רוצה לדבר או גם לי..
א
אוכל אוכל ואוכל
"גם לי משעמם"(?)
_
__babygirl__
באותו הנושא:
מה לענות למישהי ששלחה לי "ספרדים אוכלים ארנבים"?
איך להיות נחמד למישהי ששלחה לי הודעה?
מה אני אמור להגיב למישהי ששלחה לי סרטון של ניתוח להגדלת חזה?
מה לכתוב למישהו ששלח "כיף לך"?
קרה לכם ששלחתם למישהו תמונה שלכם וממש התחרטתם ששלחתם להם?
דחוף דחוף דחוף מה להגיב למישהי ששלחה לי סלפי שלה ולא כתבה כלום?
מה לענות למישהי ששלחה לי הודעת תודה ממש ארוכה? "בכיף" ואימוג'י מחייך יספיק?
מה לכתוב לחברה ששלחה לקבוצה תמונה של עוגיות ממש טעימות שהיא הכינה?
מה אני אמור להגיב למישהי ששלחה לי סרטון של ניתוח להגדלת חזה?
איך לכתוב תגובה באנגלית למישהו ששלח לי הודעות במשך הרבה זמן ולא ראיתי אותם בכלל?
יהיה מוזר לשלוח הודעה למישהו ששלח לי את הלייב שלו ולומד איתי בשכבה? מה לכתוב?