11 תשובות
פנקייקים, קצת פחות קשור לדעתי
שואל השאלה:
עוד משהו?
עוד משהו?
אנונימית
פנקייק..
עוגות אישיות
פנקייקים ואולי העוגות שוקולד האישיות
זה בתכלס קפאקייקס
זה בתכלס קפאקייקס
נראלי התותחים?
אני הייתי עושה תותים בלי ציפוי שוקולד זה יותר טעים לדעתי
ואולי גם בפנקייקים כי זה גם ממלא ואתם אוכלות גם פיצה אזז
אני הייתי עושה תותים בלי ציפוי שוקולד זה יותר טעים לדעתי
ואולי גם בפנקייקים כי זה גם ממלא ואתם אוכלות גם פיצה אזז
*תותים
הקאפקייקס
עוגות שוקולד אישיות
פנקייקים
פנקייקים
עוגות שוקולד אישיות או קאפקייקס כי הן אותו דבר בתכלס
תותים בציפוי שוקלד מיותר קצת,
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם הרבה פיצריות),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.ומזל טובב!
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם הרבה פיצריות),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.ומזל טובב!
אנונימי