11 תשובות
פנקייקים, קצת פחות קשור לדעתי
שואל השאלה:
עוד משהו?
אנונימית
פנקייק..
פנקייקים ואולי העוגות שוקולד האישיות
זה בתכלס קפאקייקס
נראלי התותחים?
אני הייתי עושה תותים בלי ציפוי שוקולד זה יותר טעים לדעתי
ואולי גם בפנקייקים כי זה גם ממלא ואתם אוכלות גם פיצה אזז
*תותים
הקאפקייקס
עוגות שוקולד אישיות
פנקייקים
עוגות שוקולד אישיות או קאפקייקס כי הן אותו דבר בתכלס
תותים בציפוי שוקלד מיותר קצת,
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם הרבה פיצריות),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.ומזל טובב!
אנונימי