4 תשובות
תתמכי באימא שלך, תיהי שם בשבילה.
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
תחבקי את אמא שלך מלא אני מקווה שהכול יסתדר חל בסוף
רפואה שלמה ותלכי לאמא שלך תגידי לה שהכל בסדר וזה בסדר להיות עצובים כי זה קשה ואני אומרת את זה בתור מישהי שאבא שלה נפטר ולא הייתי איתו מספיק ובשעות האחרונות בחיים שלו הלכתי לישון אצל ילדה שחשבתי שהיא חברה שלי ויום לפני במקום להיות איתו הלכתי לסרט ושם גילו לי שאבא שלי גוסס ואפילו לא הספקתי להגיד לו שאני אוהבת אותו לפני שהוא נפטר