7 תשובות
יש לך אנדרואיד?
אם כן, זה באג עולמי
שואל השאלה:
כן, יודעים מתי הוא יעבור???
תקשיבי גם לי זה ככה וזה לא עוזר לכבות ולהדביק פשוט כל אפליקציה שזה קורה לך איתה את צריכה למחוק אותה ולהדליק מחדש . אבל תזהרי בחלק מהאפליקציות לא בטוח שתרצי למחוק ולהוריד מחדש כמו טיקטוק כי נמחקים הדאפטים ואז כדאי פשוט לחקות שזה יעבור .. מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה^
היי גם לי זה קרה עשיתי לפי הסרטון וזה הסתדר לי
רשום שיש כאן פיתרון
https://tech.walla.co.il/item/3425326
כרגע לא.