7 תשובות
יש לך אנדרואיד?
אם כן, זה באג עולמי
אם כן, זה באג עולמי
שואל השאלה:
כן, יודעים מתי הוא יעבור???
כן, יודעים מתי הוא יעבור???
תקשיבי גם לי זה ככה וזה לא עוזר לכבות ולהדביק פשוט כל אפליקציה שזה קורה לך איתה את צריכה למחוק אותה ולהדליק מחדש . אבל תזהרי בחלק מהאפליקציות לא בטוח שתרצי למחוק ולהוריד מחדש כמו טיקטוק כי נמחקים הדאפטים ואז כדאי פשוט לחקות שזה יעבור .. מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה^
תודה^
היי גם לי זה קרה עשיתי לפי הסרטון וזה הסתדר לי
רשום שיש כאן פיתרון
https://tech.walla.co.il/item/3425326
https://tech.walla.co.il/item/3425326
כרגע לא.