7 תשובות
נתחיל מלהבדיל בין אם לעם
אין מה למהר אתה בן 14... זה טיפה מוקדם לזוגיות עדיף תחכה עד גיל 16 15
כרגע פשוט תתחיל לדבר איתה ולשמור איתה על קשר ולהכיר אותה עד שתגיע לגיל שיותר מתאים לזוגיות
כרגע פשוט תתחיל לדבר איתה ולשמור איתה על קשר ולהכיר אותה עד שתגיע לגיל שיותר מתאים לזוגיות
אנונימית
אם היא מתאימה לך? אם היא הטעם שלך והיא נראת לך אחלה ילדה אתה צריך לקוות שאתה מתאים לה ולא להפך..
תתקרב אליה, תזמין אותה לצאת למקומות, ללכת לטייל איתך אפילו סתם ללכת
וככה תדברו ותכירו יותר
(תשמע אם אתה עושה את זה כל הכבוד לך על האומץ בגיל שלך)
למה אני היחיד עם מינוס :/
וככה תדברו ותכירו יותר
(תשמע אם אתה עושה את זה כל הכבוד לך על האומץ בגיל שלך)
למה אני היחיד עם מינוס :/
לפי השאלה, תחכה כמה שנים כי אתה לא מספיק בוגר
יאלה מה אתם מתייפיפים היום לילדים מגיל 11 יש כבר חברה
ואחותי התחילה לצאת עם חבר שלה בגיל 14
היום הם נשואים היא בת 22
ואחותי התחילה לצאת עם חבר שלה בגיל 14
היום הם נשואים היא בת 22
שמע אני בת 14 אז לדעתי אם אתה רוצה ללמוד להכיר אותה פשוט תדבר איתה, אני אישית הייתי מעדיפה שידברו איתי פנים אל פנים ולא באינסטגרם אבל בעקרון מה שאתה מרגיש שיהיה לך יותר נוח
באותו הנושא: