6 תשובות
סונים פנים ואז קרם פנים
ממליץ על צטאפיל, יקר רצח אבל משתלם
אם מדובר בפצעי בגרות אז יש אקניל
אם זה פצעי ניקיון (מהשיער אם יש לך פוני או משהו) אז צטאפיל כמו שאמרתי

אם שתיהם לא עובדים אז ללכת לריאוקטן שזה סוס מנצח וזה הכדורים הכי חזקים שיש היום לחצקונים
שואל השאלה:
אבל איזה קרם פנים יש מלאא איזה חברה הכי טןבה
אממ תלוי לסוג עור שלך אם עור רגיל כזה או שומני תקני של סבוקלם יש נטול שומן הוא אחלה
לי נגיד יש עור יבש אז הוא לא מספיק לי אז אני שמה קרם פנים של ניבאה
וואי וואי חברת simple נדירה, תקני אץ הסבון פנים ואת הנקדן נגד חצקונים ממליצה גם לא כזה יקר
תשתמשי בסבון לפנים כל לילה ליפני שאת הולכת לישון אני מכירה כמה חברות טובות של סבונים
cerave
promise
andrea
dove
ויש עוד מלא חברות של סבונים ותחליבים רק שאת קונה תבדקי שזה בלי סולפאטים, פראבנים, סיליקון, אלרגנים או אלכוהול. ובכל מקרה תשתי הרבה מים כי זה עוזר לפנים ועושה פנים חלקות