9 תשובות
זה דרמה או משהו?
אנונימית
הגיוני לגמרי שהיא רוצה להביא את התינוק אבל היא לא יכולה לצפות מחבר שלה להרבה
שואל השאלה:
היא לא ציפתה ממנו לכלום אמרה לו מה תחליט יכבד ואתה מוזמן תמיד לבקר אותי ואת הילד שיהיה לך
היא לא ציפתה ממנו לכלום אמרה לו מה תחליט יכבד ואתה מוזמן תמיד לבקר אותי ואת הילד שיהיה לך
אנונימית
שהיא מדהימה על זה שידעה לקום וללכת ולהקשיב רק לעצמה, כמו שצריך, גאה בך ובהצלחה, הוא עוד יתחרט, תהיי בטוחה בזה
סולינה- למה היא לא יכולה? היא לא הכניסה את עצמה להריון, היא יכולה וחצי, אבל בסיפור פה היא אפילו לא אמרה שהיא מצפה למשהו, אז כאילו, מה הקשר
צריך קצת יותר אחריות מצד החבר הזה..
איזה קרירות מה זה,
איזה קרירות מה זה,
אנונימית
שאת צודקת ב100%
קרה לי אותו דבר הפוך אבל בגיל 16 התחלתי לחפש עבודה יענו "להיות גבר" בסיטואציה והיא פחדה בעיקר מסטיגמה
והפילהאותו .
עברו כמה שנים
ואני עדיין כועס כי מבחינתי הבן/בת שלי מתו.
אבל זאת לא החלטה שלי ואף אחד לא שאל איך הרגשתי לגבי זה ,
וגם לו לא אכפת איך את מרגישה כלפי זה
אכפת לו איך הוא מרגיש כלפי זה
אז שימו אותו בצד את לא חייבת להתסדר אם האגנדה שלי זאת סיטואציה קשה
וקודם כול את צריכה להחליט איך את מרגישה אם זה לעומק ,
ואם בעזרת השם תמשכי בדעתך של לשמור עליו
תזכרי שיש המון אנשים שיוכלו לעזור לך
והעתיד עדיין יכול להיות מוצלח אני מבטיח
קרה לי אותו דבר הפוך אבל בגיל 16 התחלתי לחפש עבודה יענו "להיות גבר" בסיטואציה והיא פחדה בעיקר מסטיגמה
והפילהאותו .
עברו כמה שנים
ואני עדיין כועס כי מבחינתי הבן/בת שלי מתו.
אבל זאת לא החלטה שלי ואף אחד לא שאל איך הרגשתי לגבי זה ,
וגם לו לא אכפת איך את מרגישה כלפי זה
אכפת לו איך הוא מרגיש כלפי זה
אז שימו אותו בצד את לא חייבת להתסדר אם האגנדה שלי זאת סיטואציה קשה
וקודם כול את צריכה להחליט איך את מרגישה אם זה לעומק ,
ואם בעזרת השם תמשכי בדעתך של לשמור עליו
תזכרי שיש המון אנשים שיוכלו לעזור לך
והעתיד עדיין יכול להיות מוצלח אני מבטיח
שכל הכבוד לה, זה קשה בטח אם הצד השני לא מתכוון לתמוך ומציב עמדה כזאת. שיהיה במזל טוב!!
קודם כל חוסר אחריות משני הצדדים שנכנסו להריון בלי לתכנן מראש. וכל הכבוד לכל צד. אי אפשר להאשים אותה שהיא לא רוצה לעבור הפלה אבל גם ממש אי אפשר להאשים אותו שהוא מעוניין להפיל את העובר. מוקדם לא מדי, זה לא היה בתכנון וילדים צריך לעשות רק כששני הצדדים מוכנים ובשלים לכך. זה מחויבות לכל החיים לא משחק ילדים וזה שהוא החליט לקום ולהגיד שאם היא משאירה את העובר הוא עוזב זאת אופציה בוגרת מאוד. עדיף גם בשביל הילד וגם בשביל האב הביולוגי כך במקרה הנל.
אנונימית