7 תשובות
כן בטח
אתאיסטים עושים מה שבא להם בתירוץ של אין אלוקים. לכן יש להם פטור ממצוות כי זה קשה להם אבל הם חוגגים חגים יהודיים או דתיים כי זה כיף להם
לשאול את השאלה הזאת זה כמו לשאול למה אנשים שלא רוצים ילדים עושים סקס
כן זה הזהות היהודית שלי
אנונימית
^^אם את לא מאמינה למה את חוגגת את החגים שלו? מה זן הצביעות הזו?
לא מן הסתם. הם לא מאמינים בדתות
כן אני חוגג מתוך כבוד למסורת ולמורשת לא בגלל שאני מאמין בזה. עליתי גם לתורה בגלל זה. אה וגם בגלל שחופש של חג זה מגניב
באותו הנושא: