התחברות הרשמה

מישהו רוצה לשחק COMP?

בCSGO כמובן
25 במרץ 2021, 00:14
משחקי מחשבCS GOגיימרים    
4 תשובות
לא משחקת csgo יש את זה לאקס בוקס?
ת
תומר אבל בת
למה אתה רושם באותיות גדולות שתהיה בריא
קומפ זה לחלשים
ש
שם טוב האבי
בעצם אני אבוא קומפ אם זה hvh
ש
שם טוב האבי
שואל השאלה:
יש נראלי
אנונימי
באותו הנושא:
מישהו משחק פורטנייט מי רוצה לשחק
אני רוצה להתחיל לשחק אמונג אס מישהו רוצה להסביר לי מה עושים
מישהו רוצה לשחק cards against humanity online?
מישהו רוצה לשחק משחקי חברה בפרטי?
מי רוצה לשחק בgratic.io זה משחק בטלפון שנותנים מילה ואז מישהו מצייר והשני צריך לנחש
מישהו זורם לעשות comp בסיאס גו?
מישהו רוצה לשחק פורטנייט איתי עכשיו?
מישהו רוצה לשחק איתי pubg? (נאמנים זה משחק)
מישהו רוצה לשחק נגדי אונליין פיפא 17 סוני 4?
מישהו/מישהי רוצים לשחק איזה משחק? משעמם לי.
מישהו רוצה לשחק איתי פורנייט?