3 תשובות
לא.
יהיה בית ספר לחופש אבל הוא לא חובה, זו העשרה
לא, מורים יעבדו יותר ובגלל זה צריך לשלם להם יותר, מה שאני לא רואה קורה, בנוסף מי שיבוא זה רק תלמידים שבאים מרצון ומורים שבאים מרצון