5 תשובות
וואו , קשה . אני בטוחה שזה לא בדיוק " אני מתאהבת בכל מי שאני רואה " אבל תמיד יהיה מישהו מרכזי שאת באמת תאהבי .
שואל השאלה:
רציני שאני מתאהבת בכל אחד למשל איזה מישהו עובר ואז אני מסתכלת עליו וזהו אני מאוהבת אני יודעת שזה נשמע מטופש אבל אני לא מבינה למה זה ככה
אנונימית
שלום לך גם אני ככה
אנונימית
אם באלך אני פה "צרת אחים חצי נחמה" או איך שהולך הציטוט הזה..
אני גם כזאת, בעייה...