טוב חליתי בקורונה מלפני בערך 3 חודשים או חודשיים ועכשיו יש לי חום כזה 37 כבר יומים ואני טיפה משתעלת אני לא יודעת אם זה קורונה או לא ואני פוחדת כי אומרים שמי שחלה כבר לא יוכל לחלות כבר ואני לא בטוחה תעזרו לי זה קורונה (חס וחליללהה) או שזה סתם צינון וזה יעבור????