3 תשובות
פעם שיחקתי, omen
jett כנל, למרות שאני חרא איתה או במשחק הזה באופן כללי
אוהבת גם את סובה וסייפר
אני אוהבת את breach, skye כי פלאשים והילים
אבל גם את jett, reyna כי כיף לשחק איתן