16 תשובות
אני ממש אוהבת.
24/7 :)
שואל השאלה:
מישהו אמר לי שזה לא מוזיקה ואם זה מוזיקה אז זה המוזיקה הכי מוזרה שהוא שמע...
אנונימית
נדיר ממש אבל אני יותר בקטע של רוק
MMK
סגנון השני האהוב עלי אחרי r&b
אז כנראה הוא לא מתחבר אבל זאת מוזיקה.
לא הטעם שלי
^שיקרא את המילים של eminem/2pac/biggie smalls, נראה מה יהיה לטיפש להגיד אז :)
^ מחזקת
שואל השאלה:
^^ חחח כןן
אני מאוד אוהבת ראפ ויש גם את השיר הזה של 69, booga נראלי קוראים לו..
אנונימית
ראפ זו דרך מצוינת להעביר מסרים חשובים בכל העולם ומילים עם משמעות באמצעות הקול וביט, דבר מקסים :)
שואל השאלה:
^ מחזקת
אנונימית
שזה מגניב בטירוף ואני מקשיבה לו כל הזמן
לפי דעתי זה ממש אחלה אבל אני לא אשמע שיר שלם שכולו ראפ,אם אני אשמע שיר כזה רגיל ואז באמצע יש חלק של ראפ .
מה יש לחשוב על ראפ