5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אנונימי
וואלה, טוב לא יצא לי לראות אתמול משהו כזה
שואל השאלה:
כי אחרי הסגר השני לדעתי הייתי בברשקה ולא הרשו להיכנס לתאי מדידה
אנונימי
הייתי אתמול ולא יצא לי לראות כאלה, למה שלא ירשו?
לא, בחנות בגדי ים צריך למדוד עם התחתונים/גוזיה
אנונימית