5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אוקיי תודה❤
אנונימי
וואלה, טוב לא יצא לי לראות אתמול משהו כזה
שואל השאלה:
כי אחרי הסגר השני לדעתי הייתי בברשקה ולא הרשו להיכנס לתאי מדידה
כי אחרי הסגר השני לדעתי הייתי בברשקה ולא הרשו להיכנס לתאי מדידה
אנונימי
הייתי אתמול ולא יצא לי לראות כאלה, למה שלא ירשו?
לא, בחנות בגדי ים צריך למדוד עם התחתונים/גוזיה
אנונימית
באותו הנושא: