7 תשובות
אם את ממש רוצה את הערסל, תצטרכי לוותר על משהו אחר או אם אין אפשרות לוותר על משהו אחר אז תצטרכי לוותר על מקום
הייתי מוציאה משהו אחר מהחדר, משהו שאני לא אוהבת
כי זה יראה מוזר שכל החדר מלא בדברים, אז הייתי מוציאה משהו
כי זה יראה מוזר שכל החדר מלא בדברים, אז הייתי מוציאה משהו
יש לי חדר קטן,
ולדעתי חבל לתלות שם ערסל.
החדר יכול להראות עמוס מידי.
אבל בסופו של דבר זה החדר שלך..
ולדעתי חבל לתלות שם ערסל.
החדר יכול להראות עמוס מידי.
אבל בסופו של דבר זה החדר שלך..
אם לומר לך מה אני הייתי עושה-
יש לי חדר קטן יחסית. הוא צבוע כולו בטורקיז, עם מיטה טורקיז וכיסא טורקיז. זה לא מאוד אופנתי או יפה. הוא גם נראה עמוס מאוד, יש בו המון חפצים ורהיטים שלא הייתי חייבת להוסיף.
בשורה התחתונה, זה החדר *שלי*, לא ממש אכפת לי מה אנשים יגידו, לא ממש אכפת לי עד כמה יפה הוא נראה בעיניהם, אכפת לי רק דבר אחד- שאני ארגיש בו בנוח. שאני אכנס וארגיש שהוא עוטף אותי, שהוא שייך לי. שכל פינה קשורה אליי. ש*אני* אחשוב שהוא יפה.
אם הייתי צריכה להתלבט אם להוסיף משהו נוסף שאני אוהבת, הדבר הראשון שהייתי חושבת עליו הוא- עד כמה זה נחוץ? לא מזמן רציתי להוסיף ספרייה. הנקודה הייתה שמעבר לזה שהשילוב של עץ וברזל היה נחמד, היא לא עזרה לי במשהו. החדר היה יכול להיראות מפוצץ איתה.
הגעתי למסקנה שמלכתחילה רציתי אותה בשביל להרגיש שהחדר שייך לי ושהיא מאפיינת אותי- ואחרי שחשבתי על זה קצת הבנתי שהיא לא תשיג את המטרה הזאת. אם הערסל הזה חשוב לך מאוד, וגם כל שאר הרהיטים בחדר, תלכי לפי מה שטוב לך. מה שאת חושבת שיתאים וייגרום לך להרגיש בנוח. בלי קשר למה שאופנתי. החדר לא שייך לאף אחד חוץ ממך.
ואולי... תחפשי ערסל שייתן לך את אותה הרגשה של חום ושל עצמך, אבל שיהיה קטן יותר וככה ייתפוס לך פחות מקום?
אה, ודבר אחרון, תבדקי איפה הכי כדאי לך למקם את הערסל ככה שהוא ירגיש לך בנוח, ואם כל מקום נותן לך את אותה ההרגשה, אז כן, איפה זה ייראה שהוא תופס הכי פחות מקום. אם הערסל גדול, אל תפחדי להזיז גם את המיטה, השולחן או כל רהיט אחר בשביל שזה ייראה לך טוב.
בהצלחה:)
יש לי חדר קטן יחסית. הוא צבוע כולו בטורקיז, עם מיטה טורקיז וכיסא טורקיז. זה לא מאוד אופנתי או יפה. הוא גם נראה עמוס מאוד, יש בו המון חפצים ורהיטים שלא הייתי חייבת להוסיף.
בשורה התחתונה, זה החדר *שלי*, לא ממש אכפת לי מה אנשים יגידו, לא ממש אכפת לי עד כמה יפה הוא נראה בעיניהם, אכפת לי רק דבר אחד- שאני ארגיש בו בנוח. שאני אכנס וארגיש שהוא עוטף אותי, שהוא שייך לי. שכל פינה קשורה אליי. ש*אני* אחשוב שהוא יפה.
אם הייתי צריכה להתלבט אם להוסיף משהו נוסף שאני אוהבת, הדבר הראשון שהייתי חושבת עליו הוא- עד כמה זה נחוץ? לא מזמן רציתי להוסיף ספרייה. הנקודה הייתה שמעבר לזה שהשילוב של עץ וברזל היה נחמד, היא לא עזרה לי במשהו. החדר היה יכול להיראות מפוצץ איתה.
הגעתי למסקנה שמלכתחילה רציתי אותה בשביל להרגיש שהחדר שייך לי ושהיא מאפיינת אותי- ואחרי שחשבתי על זה קצת הבנתי שהיא לא תשיג את המטרה הזאת. אם הערסל הזה חשוב לך מאוד, וגם כל שאר הרהיטים בחדר, תלכי לפי מה שטוב לך. מה שאת חושבת שיתאים וייגרום לך להרגיש בנוח. בלי קשר למה שאופנתי. החדר לא שייך לאף אחד חוץ ממך.
ואולי... תחפשי ערסל שייתן לך את אותה הרגשה של חום ושל עצמך, אבל שיהיה קטן יותר וככה ייתפוס לך פחות מקום?
אה, ודבר אחרון, תבדקי איפה הכי כדאי לך למקם את הערסל ככה שהוא ירגיש לך בנוח, ואם כל מקום נותן לך את אותה ההרגשה, אז כן, איפה זה ייראה שהוא תופס הכי פחות מקום. אם הערסל גדול, אל תפחדי להזיז גם את המיטה, השולחן או כל רהיט אחר בשביל שזה ייראה לך טוב.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
ואו תןדה רבה לך
ואו תןדה רבה לך
אנונימית
אני ממש מזדהה,כי גם לי יש חדק קטן.
אבל אני ממש אוהבת אותו,
כיף להיות בו,והוא יפה.
ולדעתי שגם לך יש חדר קטן,
יהיה יפה לתלות את הערסל,
ולהוסיף עליו כרית קטנה..
וכמו שכתבו מעליי,
אל תפחדי להזיז דברים בחדר בישביל זה.
כי פעם החדר שלי היה מעוצב שונה,
והרהיטים היו אחרת.
וממש רציתי כוורת מאיקאה,
אז פשוט שנינו את הסדר של הרהיטים,
וזה נראה הרבה יותר יפה,ויותר מתאים.
אבל אני ממש אוהבת אותו,
כיף להיות בו,והוא יפה.
ולדעתי שגם לך יש חדר קטן,
יהיה יפה לתלות את הערסל,
ולהוסיף עליו כרית קטנה..
וכמו שכתבו מעליי,
אל תפחדי להזיז דברים בחדר בישביל זה.
כי פעם החדר שלי היה מעוצב שונה,
והרהיטים היו אחרת.
וממש רציתי כוורת מאיקאה,
אז פשוט שנינו את הסדר של הרהיטים,
וזה נראה הרבה יותר יפה,ויותר מתאים.
גם לי יש חדר קטן, לצערי הרב כולו ורוד וסגול עם מדבקות של פיות ופרחים חחח והתחלתי לחשוב עם ההורים שלי על שיפוץ רציני לחדר וחשבתי המון על ערסל כמו שאת רוצה ובראש הייתי בטוחה שיש לי מקום לערסל וכשהתחתנו באמת למדוד הכל הבנתי שאין לי בכלל מקום לכלום ושעד כמה שאני רוצה ערסל אין לי באצת מה לעשות איתו, כן הוא מוסיף לחדר אבל לא יותר מזה. זה לא באמת שאני אשב עליו כל הזמן אז ירדתי מהמחשבה הזאת :)
באותו הנושא: