7 תשובות
מאוד, אמא שלי בעד סוציאליזם כלומר בעד מפלגת העבודה השקרנית .ואני בעד כפיטליזים הבעיה שאין מפלגה כזאת אז לצביעה ביבי זה המוצא היחיד. לפירוט למה מפלגת העבודה גרוע בפרטי
לא, כולנו הצבענו ימינה.
אבא שלי מצביע ימינה, אני אצביע (כשיהיה בת 18) בעבודה או במרצ ואולי בקמ"ה (מפלגה על למה זכויות הפרט חשובות וכנראה לא יעברו את אחוז החסימה)
הדברים שחשובים לאבא שלי זה שיהיה ממשלה חילונית קפיטליסטית ולא מעבר לזה.
לי חשוב:
1. שוויון זכויות ללא קשר לדת, גזע, ומין
2. לגיליזציה של סמים
3. הפרדה בין דת ומדינה (למשל שיהיה תחבורה ציבורית בשבת ושיהיה נישואים אזרחיים)
4. קידום נושא איכות הסביבה (למשל לעשות רגולציות של להגביל חברות מלנצל את משאבי הטבע)
5. חברה קומוניסטית (חברה ללא מעמדות, מדינה וכסף)
6. שזוגות חד מיניים יוכלו להתחתן ברבנות הראשית, ושיוכלו לאמץ ילדים בארץ
7. לקדם את מעמד האישה (להעלות את שכר הנשים שיהיה לגברים, למגר אלימות נגד נשים, להפוך הפלות לשירותים בסל בריאות וכו...)
8. להפוך את ההגירה ליותר פשוטה לעולים חדשים
9. לסבסד דירות למשפחות נזקקות
10. לעשות שלבג"ץ יהיה פחות שליטה על הצעת חוקים בכנסת
11. למגר אלימות משטרתית וצבאית
הדברים שחשובים לאבא שלי זה שיהיה ממשלה חילונית קפיטליסטית ולא מעבר לזה.
לי חשוב:
1. שוויון זכויות ללא קשר לדת, גזע, ומין
2. לגיליזציה של סמים
3. הפרדה בין דת ומדינה (למשל שיהיה תחבורה ציבורית בשבת ושיהיה נישואים אזרחיים)
4. קידום נושא איכות הסביבה (למשל לעשות רגולציות של להגביל חברות מלנצל את משאבי הטבע)
5. חברה קומוניסטית (חברה ללא מעמדות, מדינה וכסף)
6. שזוגות חד מיניים יוכלו להתחתן ברבנות הראשית, ושיוכלו לאמץ ילדים בארץ
7. לקדם את מעמד האישה (להעלות את שכר הנשים שיהיה לגברים, למגר אלימות נגד נשים, להפוך הפלות לשירותים בסל בריאות וכו...)
8. להפוך את ההגירה ליותר פשוטה לעולים חדשים
9. לסבסד דירות למשפחות נזקקות
10. לעשות שלבג"ץ יהיה פחות שליטה על הצעת חוקים בכנסת
11. למגר אלימות משטרתית וצבאית
^ את מבינה שהרבנות לא יכולה לחתן את מה שאסור לחתן על פי התורה, ואי אפשר לפגוע בסטטוס קוו שהמדינה הובדה על ידו?
לא ממש
אבא שלי שמאלני ואמא שלי ימנית
אבל אני גם שמאלנית
אבא שלי שמאלני ואמא שלי ימנית
אבל אני גם שמאלנית
כן
לא כל כך.
ההורים שלי מצביעים ביבי ואני לא מבינה או אוהבת פוליטיקה כי אני גם כולה בת 15 זה לא אמור להעסיק אותי.
ההורים שלי מצביעים ביבי ואני לא מבינה או אוהבת פוליטיקה כי אני גם כולה בת 15 זה לא אמור להעסיק אותי.
באותו הנושא: