7 תשובות
ממש לא, להפך הראת שאתה מבין שכל המפלגות דפוקות ועדיף כבר אותם
אכן

אבל זה דעה ..
כן, הם בחיים לא יעברו את אחוז החסימה
כן
חד משמעית כן
אנונימית
מה זאת המפלגה הזאת?
אנונימית
אני זוכרת אותם מהביירות הקודמות מה- לא חשבתי שהם ימשיכווו
וכן זה ממש בזבוז של קול
אנונימית