11 תשובות
כל הכדורגלנים בוגדים וחארות חוץ ממסי
ולרוב נמוכים
אנונימית
לא כזה משנה נראלי
לא.
לא כי אני חוששת שהוא יבעט בי מעצבים.
אנונימית
אם הוא בן אדם טוב מה אכפת לי
לא נראה לי כי למרות שזה כסף טוב זה הרבה פציעות ויש גם מצב לעבור ערים או אפילו ארצות והוא גם הרבה לא בבית בגלל אימונים וכאלה
כן , לא כל כך אכפת לי כל עוד אני אוהבת אותו אז אין לי בעיה עם זהה
לא. הוא כל היום יהיה באימונים ואני צריכה המון צומת לב אז זה פשוט לא יעבוד
כן ברור
אממ כן למה לא