6 תשובות
אם אין לך מישהו אחר אז תתקשרי אליו אבל נראלי זה יהיה קצת מביך
שואל השאלה:
כאילו אנחנו בקשר סבבה דיברנו שלשום גם
אנונימית
לא מביך זה מובן לבקש דבר כזה, תתקשרי
אה אם אתם כן מדברים אז בטח למה לא,ותשמרי על עצמך אחותי
תתקשרי.
שואל השאלה:
תודהה❤
אנונימית