אני הולכת ברגל לבד במקום חשוך ואף אחד לא עונה לי ויש לי ידיד שאנחנו מדברים פעם ב אבל שיחות כיפיות כאלה (היינו בקטע גם כמה חודשים) אבל עכשיו היחסים קצת בדעיכה , פדיחה לשלוח לו הודעה ולבקש ממנו טובה אם הוא יכול לדבר איתי כמה דקות בדרך?
24 במרץ 2021, 00:04
6 תשובות
אם אין לך מישהו אחר אז תתקשרי אליו אבל נראלי זה יהיה קצת מביך