6 תשובות
שואל השאלה:
תודה כולםם :)
אנונימית
ימינה זה מאוד תלוי, אמרו שלא ישבו תחת לפיד כראש ממשלה ויש עניין עם זה.
בגדול הוא יכול להיות לשון המאזניים, גם רעם אם הם יעברו את אחוז החסימה. הכל מאוד דינמי כרגע. האפשרות הסבירה ביותר זה בחירות חמישיות
אנונימי
כי כל שאר המפלגות אמרו לאן הם רוצים ללכת עם ביבי ובלי ביבי ורק ימינה לא אמרה עדיין למי הם רוצים ללכת
כי כל שאר המפלגות אמרו לאן הם רוצים ללכת עם ביבי ובלי ביבי ורק ימינה לא אמרה עדיין למי הם רוצים ללכת
כי הוא עוד לא החליט לאן.
הוא זה שעדיין לא החליט לאיזה גוש הוא יילך