4 תשובות
תבזבזי
אבל במידה כמובן
אף אחד לא אוהב לראות שיורד לו הכסף, תבזבזי כסף אבל גם תדעי מתי לעצור
יואו אני כלכך כזאת, אני פשוט מנסה להציב לי סכום מסוים של כסף שאני רוצה לשמור לעצמי ומה שיש מעל אני מסכימה לעצמי לבזבז ולפעמים מעלה את הסכום בשביל לחסוך עוד
"אני רואה מלא דברים שאני רוצה וצריכה"

שימי לב: את קודם רואה, ורק אח"כ נדמה לך שאת "צריכה". אם לא היית רואה, לא היית צריכה. מה שאומר שאת לא באמת צריכה. אולי את צריכה/רוצה *לקנות*, כדי לספק איזה צורך נפשי, אבל את המוצר עצמו את לא צריכה. זה העניין עם צרכנות: אנשי השיווק יודעים לגרום לנו לחמוד את המוצר, ולחשוב שאנחנו צריכים אותו. אנחנו לא.

מקסימום, חכי שבועיים עם הקנייה. אם את אכן "צריכה" את המוצר, הצורך יישאר.

==

"האם אני צריכה לבזבז כסף"

אם את משתמשת במלה "לבזבז", זה סימן שאת לא צריכה לעשות זאת.