התחברות
הרשמה
אם לא עוברים טסט ראשון, כדי לעשות עוד טסט צריך לעשות שוב טסט פנימי?
23 במרץ 2021, 20:20
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
נהיגה
טסט פנימי
תשובה אחת
לא
שלום
באותו הנושא:
מי שעובר טסט ראשון לא צריך מלווה?
במידה ועוברים בטסט ראשון ותיאוריה ראשונה כמה עולה כל הקטע של ללמוד ולעשות רשיון?
מה צריך לעשות בבגרות בספורט בשביל לקבל עובר?
אחרי שעוברים טסט מה צריך לעשות?צריך ללכת למשרד הרישוי?
אנשים שבמדא מה צריך לעשות אם מישהו עובר התקף לב?
אם עוברים לדירה זמנית כי הבית בשיפוץ עדיין צריך לעשות סעודה לחנוכת הבית?
צריך לעשות בדיקת דם לצו הראשון? איזה בדיקות צריך לעשות חוץ מהבדיקות הרגילות שעושים בצו ראשון עצמו?
כמה שאלות צריך לעשות בבגרות בהיסטוריה שיהיה עובר לפחות?
אחרי שעוברים טסט מה צריך לעשות לאן לנסוע
אם נשאר לי מהחצ'קון כתם על הפנים וזה לא עובר מה צריך לעשות כדי שיעבור?
מה צריך לדעת בשביל נשיקה ראשונה?מה לעשות ומה לא לעשות...?