צמח לי חצקון בסנטר בגודל של אשכרה בית אוקיי כנסו פליז
זה מחריד בקטע קשה...כבר בערך שנה שלא היה לי חצקון והייתי בחוץ שעות הזעתי וסחבתי דברים כבדים נראלי לי שזה בגלל זה עכשיו נכון שיש מסכה ולא רואים את זה אבל בכול זאת אני מתה להעיף אותו זה מגעיל בקטע קשה. מה צריך לעשות כדי שהוא יעוף ממש מהר?? (לא לפוצץ) תודה לעונים3>