6 תשובות
נו מה הבעיה תהני
זה ממש לא מוזר.
זה סוג השירה שאת אוהבת.
אין לאף אחד שום זכות לבוא ולהגיד לך משהו על זה.
ברור כל עוד את אוהבת את זה תהני
לא לא מוזר. תהני :)
לדעתי לא מוזר כל אחד עם הסגנון שלו