4 תשובות
נדירררר
וואו. הלוואי שישקיעו בי ככה
רק לא לשכוח ברכה יפה , כי הברכה היא הדובדבן שבקצפת
מזל טוב לכם((((:
הלוואי שהייתי החבר שלך
יפה מאוד
אנונימי