10 תשובות
את מקסימה
לילה טוב 3>
אנונימית
וואי תודה רבה❤❤
רגע כאילו אין לי מחשבות אובדניות אבל זה יפה שאת עושה את זה
מה הבעיות שלך וטפ? תגיד תודה ושתוק^
אנונימית
לא תאהבי אותי זה מוגזם, אני לבד ושיט
גאון קומי!
אנונימית
באמת גאון קומי!
ףבאמת שזה נחמד והכל אבל די את בכלל לא מכירה אותי ולא כלום אז כאילו מה למה שתצטרכי אותי בכלל
את מאד נחמדה אבל זה לא אמין בשיט אוקי את בכלל לא מכירה אותי ובמקרה אם הייתי מתאבדת את אפילו לא היית יודעת מזה וזה רחוק מההגדרה של צורך. ושנית המחשבות האובדניות שלי ספציפית מגיעות מזה שהעולם לא נותן לי כלום ואני לא צריכה אותו ולא להפך אבל לומדים לחיות עם זה ולהפיק את המירב ממה שיש:)
זה ממש יפה
רק תיקון קטן, לא כל אלו שיש להם מחשבות כאלו הם מרגישים נטל/לא אהובים, זה גם יכול להגיע ממקום שהם כבר לא רואים תקווה, לא יודעים איך לצאת מהתקופה הלא טובה שנכנסו אליה(כל אחד ומקרה שלו) אבל תזכרו שה' הוא האבא של כולנו והוא לא נוטש אותנו, תדברו איתו, תבכו אליו ותבקשו שיעזור לכם
הוא מקשיב והוא כאן בשביכלם כמו שאף אחד אחר לא יוכל, והוא ישלח אליכם את העזרה זה יכול להיות גם בדמות אדם שפתאום ייכנס לחיים שלכם וישנה אותם לטובה
אנונימית