10 תשובות
פעם אחת הוא אמר שהוא חושב שמגיע לקהילה זכויות מלאות כדאי שנחשוב שהוא בעדנו וכדאי להתחנף אלינו או משהו כזה..
אבל במציאות לא רק שהוא לא בעדנו ולא עושה שום דבר כדאי להוכיח את זה
הוא גם מצביע נגד זכויות להטב
בקיצור צבוע
אבל במציאות לא רק שהוא לא בעדנו ולא עושה שום דבר כדאי להוכיח את זה
הוא גם מצביע נגד זכויות להטב
בקיצור צבוע
לדעתי הוא פשוט פועל ככה בגלל שאין לו ברירה.. יכול להיות שהוא כן בעדם
שואל השאלה לפי מה שראיתי תקווה חדשה סוג של תומכת בקהילה
לא מאה אחוז אבל גם לא נגד לגמרי
זה ניראלי די צבוע אבל לא יודעת
אני לא יודעת מה האידיאולוגיה שלהם בנושאים אחרים אבל אם זזה חשוב לך להצביע למפלגה ימינית שבעד הקהילה הגאה אתה יכול לבדוק עליהם(:
אם אתה רוצה אני יכולה להיג לך את כל המפלגות של בעד הקהילה אם זה מעניין אותך(:
לא מאה אחוז אבל גם לא נגד לגמרי
זה ניראלי די צבוע אבל לא יודעת
אני לא יודעת מה האידיאולוגיה שלהם בנושאים אחרים אבל אם זזה חשוב לך להצביע למפלגה ימינית שבעד הקהילה הגאה אתה יכול לבדוק עליהם(:
אם אתה רוצה אני יכולה להיג לך את כל המפלגות של בעד הקהילה אם זה מעניין אותך(:
שואל השאלה:
תקווה חדשה אני דווקא אוהב את האנשים שם, באמת שתורמים לקהילה וקידמו דברים טובים. וגם גדעון סער ליכוד הרי קפיטליסט שזה טוב (הייתי מצביע ליכוד אם הם לא היה יושב עם החרדים)
אולי באמת סער.. הוא אמר במפורש מה העמדה שלו ללהט"ב?
תקווה חדשה אני דווקא אוהב את האנשים שם, באמת שתורמים לקהילה וקידמו דברים טובים. וגם גדעון סער ליכוד הרי קפיטליסט שזה טוב (הייתי מצביע ליכוד אם הם לא היה יושב עם החרדים)
אולי באמת סער.. הוא אמר במפורש מה העמדה שלו ללהט"ב?
אנונימי
ל :)))))))....
אולי בתור אינדיבידואל הוא כן תומך בקהילה אבל תאמת זה לא כל כך משנה לי
נגיד מירב מיכאלי היא והמפלגה שלה כן תומכים
יכול להיות שהוא בתור אינדיבידואל לא תומכת וזה באמת לא משנה לי אם היא אומרת שהיא תומכת בקהילה בשביל שיצביעו לה או בגלל שהיא באמת חושבת ככה
כל עוד היא תעשה דברים למען הקהילה ותתן לנו את הזכויות המגיעות לנו זה לא מעניין אותי מה היא חושבת
בדיוק כמו שלא מעניין אותי מה בנט חושב בתור אינדיבידואל כי בתור פוליטיקאי הוא לא יעשה שום דבר בשביל הקהילה הגאה.
אולי בתור אינדיבידואל הוא כן תומך בקהילה אבל תאמת זה לא כל כך משנה לי
נגיד מירב מיכאלי היא והמפלגה שלה כן תומכים
יכול להיות שהוא בתור אינדיבידואל לא תומכת וזה באמת לא משנה לי אם היא אומרת שהיא תומכת בקהילה בשביל שיצביעו לה או בגלל שהיא באמת חושבת ככה
כל עוד היא תעשה דברים למען הקהילה ותתן לנו את הזכויות המגיעות לנו זה לא מעניין אותי מה היא חושבת
בדיוק כמו שלא מעניין אותי מה בנט חושב בתור אינדיבידואל כי בתור פוליטיקאי הוא לא יעשה שום דבר בשביל הקהילה הגאה.
שואל השאלה:
חבל, אני אוהב את המצע הכלכלי-חברתי שלו. אבל העניין של להט"ב חשוב לי.
למה אין מפלגה קפיטליסטית שבעד להט"ב
חבל, אני אוהב את המצע הכלכלי-חברתי שלו. אבל העניין של להט"ב חשוב לי.
למה אין מפלגה קפיטליסטית שבעד להט"ב
אנונימי
לא.
הוא והמפלגה שלו הצביעו נגד שהיה זכויות להטב,
הם לא פרסמו מצא גאה, ולא התחייבו לדרישות ארגוני להט"ב
הדבר היחידי שהם עשו זה להיפגש עם הארגוני להט"ב אבל בתאכלס הוא לא עשה כלום למען הקהילה וגם לא יעשה שום דבר בשביל הקהילה וכדאי שהיה לנו זכויות בסיסיות
הוא והמפלגה שלו הצביעו נגד שהיה זכויות להטב,
הם לא פרסמו מצא גאה, ולא התחייבו לדרישות ארגוני להט"ב
הדבר היחידי שהם עשו זה להיפגש עם הארגוני להט"ב אבל בתאכלס הוא לא עשה כלום למען הקהילה וגם לא יעשה שום דבר בשביל הקהילה וכדאי שהיה לנו זכויות בסיסיות
הוא לא אומר בפירוש דברים על הלהטב כי הוא יודע שאם יגיד שהוא נגד חילונים לא יצביעו לו ואם יגיד שהוא בעד אז החרדים לא ירצו לשבת איתו
בקיצור הוא לא ממש אומר אבל אני חושבת שהוא כן בעד פשוט מפחדת להצהיר כי זה לא יהיה לו טוב מבחינה פוליטית, זה מפלגה דתית
בקיצור הוא לא ממש אומר אבל אני חושבת שהוא כן בעד פשוט מפחדת להצהיר כי זה לא יהיה לו טוב מבחינה פוליטית, זה מפלגה דתית
שואל השאלה
אני באמת לא יודעת מלא על תקווה חדשה אבל לפי מה שאני יודעת הם כן נפגשו עם ארגוני להטב ופרסמו מצא גאה אבל הם נמנעו מלהתחייב לדרישות של הארגונים ומלהצביע בעד לזכויות להטב
אני באמת לא יודעת מלא על תקווה חדשה אבל לפי מה שאני יודעת הם כן נפגשו עם ארגוני להטב ופרסמו מצא גאה אבל הם נמנעו מלהתחייב לדרישות של הארגונים ומלהצביע בעד לזכויות להטב
אני לא יודעת כמה זה עוזר אבל אתה יכול לקרוא את זה אם אתה רוצה
אני מקווה שזה יעזור(: https://www.20il.co.il/הזיגזג-של-סער-בעד-או-נגד-נישואין-של-להט/
אני מקווה שזה יעזור(: https://www.20il.co.il/הזיגזג-של-סער-בעד-או-נגד-נישואין-של-להט/
באותו הנושא: