2 תשובות
אין ממש סיפור זה או בעד או נגד ביבי
השיטת בחירות שלנו לא הכי טובה ולכן לא הורכבה ממשלה כבר כמה פעמים,
ובבחירות שעברו ביבי וגנץ עשו רוטציה ביבי שיקר לו והגענו לבחירות רביעיות
ובבחירות שעברו ביבי וגנץ עשו רוטציה ביבי שיקר לו והגענו לבחירות רביעיות
באותו הנושא: