6 תשובות
שהכל טוב ושלא תדאג
ותודה
ותודה
מה קשור דביק? לא מבין באמת את הראש שלך,
בסדר זכותך, יכול להבין אותה ואותך שלא רצית כבר להישאר, סה"כ רצתה לאכול איתך, לא הציעה לך נישואין
בסדר זכותך, יכול להבין אותה ואותך שלא רצית כבר להישאר, סה"כ רצתה לאכול איתך, לא הציעה לך נישואין
שהיית עייפה ולא היית רעבה ושפעם הבאה את מבטיחה שתאכלי איתה
תרשמי
תודה, וקבעת משהו אתמול אז לא יכולת להשאר
תודה, וקבעת משהו אתמול אז לא יכולת להשאר
שהכל טוב ופשוט היה לך משהו לעשות
אל תדאגי זה בסדר חחח
באותו הנושא: