6 תשובות
לא הבנתי, מה כתוב לך?
שואל השאלה:
רשום שהחבילה ברכב פדקס למשלוח
אנונימית
בדרך אלייך (fedex היא חברת שליחויות וכרגע זה אומר שהחבילה אצלם וממש עוד מעט תגיע אלייך)
יאאאא תהני אחותיייי
שואל השאלה:
הגיע עכשיו תודהה!
אנונימית
^כן גם אני חושבת שזה בדרך אלייך,כנראה שיגיע עוד יומיים-שלושה .
באותו הנושא: