6 תשובות
לא הבנתי, מה כתוב לך?
שואל השאלה:
רשום שהחבילה ברכב פדקס למשלוח
רשום שהחבילה ברכב פדקס למשלוח
אנונימית
בדרך אלייך (fedex היא חברת שליחויות וכרגע זה אומר שהחבילה אצלם וממש עוד מעט תגיע אלייך)
יאאאא תהני אחותיייי
שואל השאלה:
הגיע עכשיו תודהה!
הגיע עכשיו תודהה!
אנונימית
^כן גם אני חושבת שזה בדרך אלייך,כנראה שיגיע עוד יומיים-שלושה .
באותו הנושא: