4 תשובות
אני לא חושבת שזה באמת נכון..
יכולה לספר לך בפרטי אם תרצה משהו מאד דומה למה שאתה אומר אבל הוא הפך בסוף לשמח
יכולה לספר לך בפרטי אם תרצה משהו מאד דומה למה שאתה אומר אבל הוא הפך בסוף לשמח
קודם כל, אני ממש מצטערת על המוות של אימא שלך ):
דבר שני, לדעתי זה אומר שאתה מתגעגע לאימא שלך ושהחלומות מזכירים לך את התקופה של המחלה...
דבר שני, לדעתי זה אומר שאתה מתגעגע לאימא שלך ושהחלומות מזכירים לך את התקופה של המחלה...
אני כל כך כל כך מצטערת על המוות של אמא שלך. אני חושבת שזאת תקופה שבה נורא קשה לך ובסוף זה יעבור ותוכל להמשיך הלאה. לא חוויתי את אותו דבר, אבל כן אנשים שחשובים לי מתו, אז אני מכירה את ההרגשה, אתה תוכל בסוף להתגבר על זה
עצוב לשמוע
גם אמא שלי נפטרה ממחלה לפני שנה וחצי וגם לי יש חלומות רעים עליה כל הזמן, מאז. למשל היום חלמתי שהיא מתה , חוזרת לחיים שוב ואני מאושרת, ואז מתה שוב
בעקרון כל פעם אני חולמת שהיא מתה בדרך אחרת
וכשאתה מתעורר, אתה מחפש אותה רק לדעת שהיא בסדר אבל אז אתה מבין שהחלום אמיתי, היא באמת לא פה.
אז אני מבינה אותך זה ממש הזוי, החלומות גורמים לי יותר להבין מה קרה כי שכחתי הכל ממנה, טראומה
אבל אני ממש לא מאמינה בחלומות, אפילו קצת, לדעתי זה עיוות של המוח אז מבחינתי אין מה לדאוג אבל זה תלוי איך אתה רואה את זה כל אחד מפרש אחרת..
מוזמן להתייעץ תמיד אם תרצה
גם אמא שלי נפטרה ממחלה לפני שנה וחצי וגם לי יש חלומות רעים עליה כל הזמן, מאז. למשל היום חלמתי שהיא מתה , חוזרת לחיים שוב ואני מאושרת, ואז מתה שוב
בעקרון כל פעם אני חולמת שהיא מתה בדרך אחרת
וכשאתה מתעורר, אתה מחפש אותה רק לדעת שהיא בסדר אבל אז אתה מבין שהחלום אמיתי, היא באמת לא פה.
אז אני מבינה אותך זה ממש הזוי, החלומות גורמים לי יותר להבין מה קרה כי שכחתי הכל ממנה, טראומה
אבל אני ממש לא מאמינה בחלומות, אפילו קצת, לדעתי זה עיוות של המוח אז מבחינתי אין מה לדאוג אבל זה תלוי איך אתה רואה את זה כל אחד מפרש אחרת..
מוזמן להתייעץ תמיד אם תרצה
באותו הנושא: