6 תשובות
רק לא מי עדן
יש להם טעם מר
אנונימית
אני אוהב את הכל כאן:(
היה לי אוסף של פקקים של מי עדן
המים של נביעות היו תמיד צלולים וטעימים כאלו
ועין גדי זה נוסטלגיה בשבילי
האמת שהכל..
לא ממש אכפת לי
יש הבדלים?
מי עדן
אבל בבית יש לי נביעות
שואל השאלה:
מי עדן