4 תשובות
אם טוב לך במקום שאת, ואין לך בעיה להיות עם סבא וסבתא שלך תישארי
ממש תלוי בקשר שלך עם סבא וסבתא שלך, אם תרגישי ממש כמו בבית אצלם, וגם תלוי בקשר שלך עם אמא שלך, לא תגעגעי אלייה וכו.
תגורי אצל שתיהם
שואל השאלה:
אני בקשר טוב עם אמא שלי וסבא וסבתא שלי אבל גם העיניין שאחי עזב את הבית ואמא שלי לקחה ועדיין לוקחת את זה קשה מאוד וקצת כואב לי
באותו הנושא: